Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

wtorek, 28 stycznia 2014

Od Toli -Jak dołączyłam?

Pewnego dnia chodziłam po łące tułając się aż tu nagle niespodziewanie wyłonił się wilk. Byłam przestraszona aż tu nagle wilk się pyta 
-Cześć jak ci na imię 
-Tola przezwisko Moloko 
-ok czy byś nie chciała dołączyć do naszej watahy 
- odpowiedziałam że tak 
- dotknęła mnie swoim ogonem i przenieśliśmy się do innej krainy 
- jak tutaj pięknie już nigdy nie będę sama 
Przedstawiła mnie swojej watasze wtedy wiedziałam że mam swoją rodzinę i będę bezpieczna. 


Oto ona:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz