Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

piątek, 31 stycznia 2014

Od Valixy -Jak dołączyłam?

Był to dzień w którym miałam zostać Alfą, ale nie chciałam nią być.
-Mamo?
-Tak kochanie?
-Ale to konieczne?
-Już o tym rozmawialiśmy, tak!
-Muszę wyjść, zaraz wrócę....
I wybiegłam z jaskini nie zamierzając wracać. Zostawiłam list w jaskini Alexandra:
Kochany braciszku!
Uciekłam z watahy. Z powodu zostania Alfą. Chcę powiedzieć, że miejsce Alfy powinno należeć do ciebie. Poprowadź watahę beze mnie.....
Twoja Valixy....
Po drodze wpadłam na wilka to była Ametyst...
<Ametyst?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz