Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

niedziela, 12 października 2014

Od Konayuki -Jak dołączyłam?

Obudziłam się jak zwykle w jeziorku, rozglądnęłam się i zauważyłam, że wszystko płonie. Rodzice wołali do mnie: Ratuj się!. Zrobiłam jak kazali, ale nie daruję sobie tego, że ich tam zostawiłam. Błądziłam po terenach watah w końcu zauważyłam wilczycę.
-Witaj.-przywitałam się.
-Kim jesteś?-zapytała.
-Jestem Konayuki i szukam watahy...-oznajmiłam.
-Dobrze się składa, może chcesz dołączyć do nas?
-Jasne!
Od tamtego czasu, żyję spokojnie pamiętając o pożarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz