Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

wtorek, 24 czerwca 2014

Od Ayli - Jak dołączyłam.

Był słoneczny dzień więc przechadzałam się po lesie słysząc śpiew ptaków.Nagle usłyszałam wilka,który krzyczał-Ratunku,pomocy!-.Moim zadaniem było mu pomuc. Więc podbiegłam do niego pytając o co chodzi,że tak krzyczy.Odpowiedział mi,że jego rodzina jest mordowana przez wrogów.Sama wiem jak to jest,bo moją rodzinę też to kiedyś spotkało.Zapytał mnie się do której watahy należę,a ja odpowiedziałam-Nie należę do żadnej-.Wilk zaproponował mi Watahę wiecznej nadziei.Ucieszyłam sie ogromnie.Zaprowadził mnie tam wzkazując alphy.Zapytałam się czy nie mógł by zostać moim takim przewodnikiem,ponieważ nie znam tych terenów.Zgodził się pytając jak mam na imię odpowiedziałam ---Ayla-. Zapytałam się powtarzając te same pytanie odpowiedział -Ise-.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz