Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

czwartek, 15 maja 2014

Od Catiny do Mack'a

Siedziałam w jaskini z Mack'em, szczeniakami: Padme, Muzą, Ben'em i Elsą i szykowaliśmy się do snu. W pewnym momencie wbiegła Tola.
-Catina! Twoja siostra Glenn i Yume zniknęli! Od jakiegoś czasu nikt ich nie widział!
Gdy to usłyszałam poczułam, że to moja wina. "To wszystko moja wina!" -Mówiłam w duchu.
-Mack musimy ich szukać! Ale co z watahą i szczeniakami?! - krzyknęłam.
-Elsa -powiedział poważnie Mack. - Zaopiekujesz się watahą! I twoim rodzeństwem!
-Jasne tato.
-Dobra ruszmy o świcie -powiedziałam stanowczo.

***
Nastał świt. Ruszyłam razem z Mack'em do Land Verboten, do krainy ludzi...
<Mack?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz