Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

niedziela, 15 grudnia 2013

Od Sanei'a -Powitanie

Narodziłem się z nicości, tak jak moi bracia. Nigdy nie poznaliśmy rodziców, żyliśmy samotnie. Każdy z nas miał okrutny charakter. Gnębiliśmy, straszyliśmy, oraz niszczyliśmy innych. Tylko jeden z braci, najmłodszy Deyelr, był inny. Ja jako najstarszy musiałem przywołać go do porządku, lecz on nie słuchał. Po jakimś czasie zostawiliśmy go gdzieś na pastwę losu, a każdy z nas poszedł w inną stronę. Minęła lata zanim zobaczyłem jakiegoś wilka.
-Kim jesteś? -zaśmiałem się szyderczo.
-Nazywam się Enkeli, a ty? -zapytała.
-Nic Ci do tego..-rzuciłem chamsko.
Po dłuższej rozmowie wadera zaproponowała dołączenie do watahy, więc zgodziłem się.

Koniec

Oto on:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz