Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

sobota, 8 lutego 2014

Od Aksamitus'a do Ametyst i Dominici

-Nie nic.... tak się pytam.....
Wadera wydała mi się dziwna. Gdy wyszła z jaskini skorzystałem z okazji i się wymknąłem. Po drodze napotkałem Alfę.
-Kim jesteś? -Syknęła na mnie.
-Aksamitus -Powiedziałem
-Dominica
-Aha
Nagle zobaczyłem Ametyst. Samica nadbiegła tutaj.
-Co ty tu robisz! -Krzyknęła Ametyst
-Znasz go? -Zapytała ją Dominica
-Tak jak by..... -Am popatrzyła się na mnie z nie zadowoleniem
-Ej!
-Aks dołączysz do watahy? -Zapytała Domi
-No w końcu! Tak......

<Ametyst, Dominica?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz