Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

piątek, 28 lutego 2014

Od Hope -Przepowiednia?

Odkąd pokonałam Itachi'ego na świcie zapanował spokój, ale ciągle coś mnie dziwi. Te dwa dni miały coś wspólnego z przepowiednią, ale nie były kompletne. To podsumujmy: Odeszłam z watahy, ale na chwilę by pokonać Itachi'ego. Byłam w niebie, co prawda nie na księżycu, ale blisko. Przez Itachi'ego wróciłam na ziemię. Weszłam na skałę i zawyłam, wilki z krainy padły na kolana mówiąc "Pani"? Lecz to nie przepowiednia, a jeśli tak i Bogowie się mylili? Nieeee, chyba?! Pobiegłam z tym do siostry i jej wszystko opowiedziałam.
-Catina! Catina! Przepowiednia! Się "chyba" spełniła!
-Co? Ale to przecież miało być za 1000 lat nie?
-Tak, ale to podejrzane!
Wytłumaczyłam wszystko siostrze.
-Nieee, coś ty! Tylko ci się tak wydaje, bo przecież to miał być cud, jeśli tobie się spełni to mi też!
-Też racja.

C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz