Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

czwartek, 27 lutego 2014

Od Dominici/Hope- Zmieniłam wygląd?

Udałam się na spacer. Poszłam nad rzekę napić się wody, nagle zobaczyłam cień wilka chodź go tam nie było.w pewnym momencie usłyszałam złowieszczy śmiech. Świat zaczął znikać, był w jakiejś jaskini, a przede mną ukazał się Skaza.
-O, no proszę, proszę! Kogo my to mamy! Dominica! - Zaśmiał się syderczo.
-Co tu robisz! Itachi! -Warknęłam
- O, jednak mnie pamiętasz!
-Nie denerwuj mnie! Co ja tu robię!
-Co? Tatuś ci nie powiedział? To masz okazje! -Zaśmiał się, a ja spojrzałam na Ignis'a i Lunę.
-Mamo! Tato!
-CO IM ZROBIŁEŚ!!! GADAJ!!! -Warknęłam na Itachi'ego. "On mnie popamięta, nie wie co to Cień"-pomyślałam.
-Uuu... Jak się biedna denerwujesz! -Itachi się odwrócił, aja ugryzłam go w  tylną łapę. Odwrócił się do mnie i chciał się na mnie rzucić, ale ja wydrapała mu oko i zrobił tarczę ochronną.
-Pożałujesz!!!! -Itach użył mocy. Tarcza pękła, a ja dostałam. Moje ciał zaczęło gnić, ale się trzymałam.
-Gdzie Zara.... -Powiedziałam resztkami sił.
-Tu!
Popatrzyłam okiem, bo drugiego tak jak by nie miałam.
-Zara! -Krzyknęłam. Była zawiązana sznurami, tak jak rodzice. Wtedy to był koniec umarłam, a może i nie?
Otworzyłam oczy, leżałam na chmurze.
-Jestem w niebie!? -Wystraszyłam się.
-Nie Hope.... -Powiedział tajemniczy głos.
-Hope? Ja jestem Dominica.
-Nie... Masz nowe imię "Hope"
-Ja umarłam?
-Nie, twoja dusz żyje zaraz znajdziesz się na ziemi lecz będziesz wyglądać inaczej...
-Czemu?
-Nie masz ciała.
-A no tak..... ITACHI!!!! Szybko! Muszę być na ziemi i pokonać Skazę!
-Rozkaz....
Po chwili znalazłam się na ziemi. Wyglądałam tak:

-Hope! Do dzieła! -Udałam się do jaskini Skazy.

C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz