Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

piątek, 28 lutego 2014

Od Hope -Kraina Wiecznej Zimy

C.D

Biegłam ile sił do jaskini Skazy. Nagle zaczął pada śnieg.
-Co się dzieje?! - Jęknęłam niepokojąco.
-Witaj Pani.... -Powiedziała głosy.
-Pani?
-Tak, jesteś córką Ignis'a i Luny, Bogini Natury.....
-Co? Ja jestem Bogiem Cienia!
-Kiedyś.....? Tak... Lecz to nie był twój prawdziwy żywioł. Twoi rodzice ukrywali twój żywioł i dali ci żywioł Cienia, bo w młodości nie radziłaś sobie z twoją prawdziwą mocą. Przerastała cię, ale teraz to czas żebyś był prawdziwą sobą.
-To czyli jestem Bogiem Natury, mam przewyższającą mnie moc i rodzice mi nic nie mówili?!
-Na to wygląda, ale to dla twojego dobra.
-Dla mojego dobra czy nie, szkoda gadać. Mam przecież misje! Wilki szybko z waszą pomocą pójdzie szybciej! -Weszłam na skałę i zawyłam, czy to kawałek przepowiedni?!
-Przepraszamy cię Hope, ale jesteśmy z krainy natury... Jeśli przekroczymy lodowe bramy to całe stado zginie, ale jesteśmy zaginionymi bogami wiec będziemy tam jako duchy, to ci wystarczy?
-Owszem, am ale jak mam z tond wyjść?
-Rozkaz! -Krzyknęły wilki i znalazłam się przed jaskinią Skazy, nadal byłam bogiem. Stanęłam i krzyknęłam.
-Itachi to ja Dominica! To znaczy Hope!
-O witaj Dominico! -Zaśmiał się syderczo i rzucił się na mnie, ale ja byłem nie do pokonania. Złapałam go ogonem za szyję i zaczęłam dusić, a drugim (miałam ich 3) dałam z liścia XD. Trzecim rozwiązałam rodziców i Zarę. Gdy uciekli z jaskini wznieciłam wichurę i za mroziłam Itachi'ego na 1000 lat.
-Mamo! Tato! Catina! Nic am nie jest!
-Nie moja Hope! -Przytulili mnie rodzice, a ja się odmieniłam w wilka.
-Wow! Siostro ale super wyglądasz!
-Wiem, to moje nowe wdzianko! -Zaśmiałam się.
-Może chodźmy do domy? -Zapytali rodzice.
-Z wielką chęcią! -Powiedziałam.
I tak zakończyła się historia Itachi'ego, lecz kiedyś powróci.....
KONIEC!!!

1 komentarz:

  1. Super Siostra! Boskie opowiadanie, ale pamiętaj, że też JESTEM BOGIEM!!!!

    OdpowiedzUsuń