Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

czwartek, 13 lutego 2014

Od Dominici -Jak znalazłam towarzysza?

Siedziałam samotnie w jaskini. Postanowiłam udać się na spacer. Wyszłam poza teren watahy. Nagle zobaczyłam ptaka, pięknego ptaka. Próbowałam podejść bliżej, ale mnie zauważył i odleciał. Pobiegłam za nim. Gdy byłam bardzo zmęczona usiadłam, a ptak poleciała dalej. Lecz zatrzymał się i podleciał do mnie. Usiadł na moim ramieniu i zaczął mnie dziobać.
-Co? Chcesz się jeszcze po ścigać? -Powiedziałam do ptaka, a on kiwną głową na znak "tak".
Wstałam i zaczęłam biec. Ścigaliśmy się.
-Zostaniesz moim ptakiem? -Powiedziałam do ptaka, a on znów kiwną głową na znak "tak".
-To nazwę cię Skyfall, co? -Ptak jeszcze raz kiwną głową.
-Czyli tak?
Poszliśmy i polecieliśmy do mojej jaskini.

Oto Skyfall:

1 komentarz: