Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

sobota, 15 lutego 2014

Od Dominici do Ross'a

Wędrowałam w stronę watahy z Ross'em.
-Zapomniałam się przedstawić jestem Dominica.
-Miło mi cie poznać, więc gdzie jesteśmy?
-A tak to moja wataha.
-Wataha?
-Tak jestem Alfą. -westchnęłam.
-Nie podoba ci się nią być?
-To zależy od mojego nastawienia, raz jestem szczęśliwa, a raz nie. Czasami mi się chce, a czasami nie...
-Ja zawsze chciałem być Alfą, lecz nie miałam okazji.
-Jestem córką Sun'a i Moon, jestem bogiem, nie?
-Tak, serio?
-Niestety. -Zaśmiałam się.
-Być bogiem musi być bosko! -Westchną wilk.
-Jak bogiem to bosko! - Znów zaczęłam się śmiać.
-Tak! - Śmialiśmy się razem.
-Dobra do rzeczy, to twoja jaskinia.
<Roś? Dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz