Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

środa, 5 lutego 2014

Od Aksamitus'a -Jak dołączyłem?

Moje życie wiodło się spokojnie, ale tego strasznego dnia.... kiedy moje życie miało dobiec końca....... LUDZIE zabili mi serce, a tak właściwie to moją dziewczynę Snowy.

Umarła na moich oczach. Wkuli mi miecz w serce. Wtedy ja rzuciłem się na nich.
"Już mnie po pamiętacie!"-Pomyślałem. Ludzie zaczęli uciekać, a ja za nimi. Wtedy ludzie zniknęli, a znalazłem się w lesie, w lesie na wodzie?

Mgła była gęsta jak mleko. Nie widziałem niczego oprócz własnego nosa. Wtedy się podknąłem. Wpadłem do wody, nie mogłem złapać oddechu. Resztkami sił wypłynąłem na brzeg. Podała mi łapę jakaś wadera.
-Kim jesteś? -Zapytała mnie wilczyca.
-Ja? Aksamitus.

<Jakaś wadera?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz