Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

wtorek, 25 marca 2014

Od Ame do Isy

Szedłem sobie przez las,gdy nagle usłyszałem szelest.Przygotowałem się do skoku,ale nic się nie stało.Wiatr spokojnie wiał,a piach umykał spod moich łap mocno wbitych w ziemię.
-Co jest?-syknąłem,po czym wyprostowałem się.
-Cześć.-usłyszałem wesoły głos.
-Cześć.-odparłem.
-Jesteś Ame?-spytał zaciekawiony wilk.
Kiwnąłem głową.
-ja jestem Ise.
-Witaj Ise,miło cię poznać.
Ona się zaśmiała.Miała taki aksamitny głos.Po chwili ciszy znów się odezwała.
-Masz ochotę coś zjeść?
-Jasne,chodźmy zapolować!-Uśmiechnąłem się i pobiegłem w stronę,gdzie wiatr wiał najmocniej.Oznaczało to,że jest tam otwarta przestrzeń.po chwili znaleźliśmy się na łące,którą pokrywała młoda trawa.
<Ise?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz