Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

sobota, 1 marca 2014

Od Hope -Spotknie z Bogami

C.D

Po rozmowie z Zarą poszłam do jaskini. Klapnęłam jak placek. Usłyszałam głos Hibernis.
-Hope.... Hope..... -Wołała jak anioł.
-Hibernis?!
-We własnej osobie.
-Co tu robisz?
-Chcę ci coś przekazać.
-Co? Ja też ci chcę coś powiedzieć.
-To ty pierwsza.
-To tak myślę, że przepowiednia się spełniła!
-Co!? Ale to miały być za 1000 lat?!
-Tak wiem.
-Ty myślisz, że Bogowie się mylili?!
-Nieee, nic z tych rzeczy.....! -Podrapałam się po łbie.
-To dobrze.
-Może chodź do nieba? Tam pogadamy z innymi.
-Dobra.
 I polecieliśmy do nieba.
-Mamo! Tato!
-Córciu!
-Mam wam coś do powiedzenia! -Przerwałam chwilę ciszy.
-Co?
-Myślę, że przepowiednia się spełniła.

C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz