Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

czwartek, 20 marca 2014

Od Toli cz. 1

Dostałam się do watahy wików pewnego dnia spacerowałam sobie po lesie nagle wpadłam do jakiejś jaskini rozglądnęłam się i po chwili zauważyłam wilka. Zaczęłam się denerwować chciałam uciec ale jakiś głos w sercu mówił mi że mam zostać posłuchałam. Nagle ktoś się odezwał to był ten wilk którego widziałam powiedział nie lękaj się nie skrzywdzę cię. Po chwili się uspokoiłam zapytałam go z jakiej watahy jest a on odpowiedział z watahy księżyca. Zapytałam jak ma na imię a on odpowiedział Kinda a ty jak odpowiedziałam Tola. Wyszliśmy z jaskini aż tu nagle wyskoczyła banda wilków bałam się Kinde pobili i wzięli ze sobą. Wezwałam swojego pomocnika ale mieliśmy za mało siły żeby sobie z nimi poradzić. Zaczerpnęłam powietrza i ile sił w nogach pobiegłam oni mnie gonili wbiegłam do jakiegoś lasu zgubiłam ich. Po kilku minutach dostrzegłam piękny krajobraz w oddali było widać piękny wodospad na łące biegały sobie wilki. Później do mnie dotarło że to jest moje miejsce. Martwiłam się co będzie z Kindą położyłam się pod drzewem i zasnełam.

c.d nastąpi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz