Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

poniedziałek, 31 marca 2014

od Riven do Ame'go, Catiny i reszty

...- Obudziłam się w lesie dodam, że był czarny. Drzewa wyginały się na wszystkie strony.
-Halo? -Powiedziałam lekko zaniepokojona.
-Rivadel... -Usłyszałam moje imię, ale w ten sposób w jaki mówią do mnie Bogowie.
-Kim jesteś?! -Warknęłam ze łzami w oczach.
W pewnym momencie coś złapało mnie za szyję i zaczęło dusić, ale Bogowie by mi tego nie zrobili. Dziwiło mnie tylko jedno nic mnie nie trzymało, tak jak by było nie widzialne i w tedy...
-ITACHI!!! -Ugryzłam nie widzialną łapę. -To ty Itachi?!
-O, jednak mnie pamiętasz! -Zaśmiał się syderczo.
-Jak się wydostałeś?!
-TY mnie uwolniłaś....
-Co, ale jak...?!
-Masz swoje dobre i złe strony...Zmieniasz się w Boga, ale i w demona, a demony to moi przyjaciele...
-Nie, nie... To nieprawda... -Zaczęłam płakać, a wtedy Itachi się pojawił i wziął mój miecz.
-Masz -Rzucił mi go pod nogi - zabij się. -No, ale wtedy popełnił wielki błąd.
-A skąd wiesz, że nie ciebie zabije? Hmm...? -Wzięłam miecz w pysk i pobiegłam w głębię lasu, tam w miarę bezpieczna zawyłam, czekałam chwilę. Nagle zjawił się Ame.
-Riven! -Wykrzykną ucieszony basior -Gdzie ty byłaś?
-Mamy teraz większy problem na głowię -Powiedziałam i rzuciłam mu miecz wyczarowany przeze mnie -masz walcz!
-Co?!
-Chcesz obronić moją siostrę i watahę?!
-Tak...
-To walcz do jasnej!
<Ame? Możesz dokończyć? A Catina napiszę następne, ok?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz