Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

niedziela, 23 marca 2014

Od Hope -Odmieniec

Ten dzień zapowiadał się normalnie. Dzień ja co dzień wyszłam się czegoś napić i coś zjeść. Postanowiłam udać się na polowanie. Upolowałam wielkiego jelenia, chciałam zachować go tylko dla siebie. Po zjedzeniu kawałka jelenia zdrzemnęłam się chwilę. Usłyszałam czyjeś kroki, wstałam. Zza krzaków wyszli Catina z Mack'em, warknęli na mnie jak bym była tu nowa.
-Co wam?
-Co wam?! Tak się odpowiada parze Alpha?!
-Catina, to ja!
-Skąd znasz moje imię?
-Hello? To ja twoja siostra!
-Hope, to ty wyglądasz jakoś.... -Zaczął Mack,
-Dziwnie. -dokończyła Catina.
-Hmmm..? -Przejrzałam się w jeziorku.
Wyglądałam jak połączenie ptaka z wilkiem, bo tak było.:

-Czemu tylko mi się to przytrafia?! -Wkurzyłam się sama na siebie, ale w sumie mam dużo mocy które mi się objawiają prawie co dzień, a ta jest kolejną. Przydadzą mi się kiedyś, może...
-Hope? To ty upolowałaś tego jelenia? -Zapytał Mack.
-Tak, ale jest tylko mój! -Szybko poleciałam do jelenia i przeszkodziłam Mack'owi do drogę do niego.
Spróbowałam się odmienić w siebie i się udało, ale pomyślałam, że fajnie by było sobie polatać i znów się zmieniłam. Postanowiłam ten dzień spędzić tak.

<Ktoś dokończy? Plose!>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz