Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

poniedziałek, 31 marca 2014

Od Ame to Riven, Catiny i reszty

-Riven?-wykrzyknąłem słysząc dziwne dźwięki dochodzące z dala od jaskini.
-Odejdź ode mnie!-Wykrzyknęła.Nagle poczułem na sobie łapę i usłyszałem głos Mack'a.
-Obudził się w niej demon.Nic teraz nie zrobisz.-powiedział cicho i wrócił do zemndałej Catiny.
-Nie,nie,nie!-jęknąłem i pobiegłem w stonę,z której dochodził zapach alfy.Znalazłem się w lesie.
-Riven?-szepnąłem zdezorientowany.Zapach się nagle urwał.Przez kilka minut krążyłem w kółko,by znaleźć waderę alfa,ale zrezygnowałem i ciężko westchnąłem.
-Gdzie jesteś Riven?-zwróciłem głowę ku górze i wróciłem do watahy,gdzie znowu usłyszałem,że dzieje się coś ciekawego przy jaskini alf.Podszedłem bliżej i usłyszałem szczęśliwy głos Mack'a:
-Catina jest znowu przytomna!
<Catina? Riven?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz