Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

czwartek, 13 marca 2014

Od Ross'a do Hope

Obudziłem się strasznie zmęczony. Czułem coś prawie w karku. 
- Chcieli mnie pewnie gdzieś wywieźć....- Powiedziałem cicho sam do siebie. Wszedłem do dziwnej, ciemnej jaskini. Nagle zobaczyłem ludzką dziewczynę. Warknąłem.
- Spoko Ross, to ja.- powiedziała.
- Skąd znasz moje imię?- Spytałem.
- Przecież to ja, Hope.
- Tak? Co ci się stało Hope?
- Nie wiem. Kiedy się obudziłam, już taka byłam.
- Chodźmy więc do medyczki Valixy.
Kiedy doszliśmy, Valixy spytała:
- Kto to? Przecież człowiek!
- Nie! To Hope.
- Tak, to ja Valixy.- Powiedziała Hope.
- O.. Jesteś w poważnym stanie. Jak to się stało?
<Hope?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz