Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

poniedziałek, 10 marca 2014

Od Ross'a do Hope

- Twój ptak strasznie mnie wystraszył...- Powiedziałem nieco niepewnie do Hope. 
- Tak? Myślałam, że jesteś trochę odważniejszy...- Odpowiedziała. 
- No pewnie, że jestem odważny! Po prostu to było tak z zaskoczenia...- Usprawiedliwiałem się. 
- Dobra nie wykręcaj się już tak!- Zaśmiała się i dalej szliśmy przed siebie. Zobaczyłem zająca. Skradłem się do niego...... i jest już obiadek! Podszedłem do wadery rzucając przed nią zwierzynę. 
- Proszę bardzo.- Uprzejmie powiedziałem. 
- Dzięki...- Powiedziała zarumieniona. 
- Nie ma za co.- Uśmiechnąłem się. 
- Może wracamy już bliżej do watahy?- Spytała. 
- Ok.- Zgodziłem się i wyruszyliśmy. 
< Hope?> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz