Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

środa, 19 marca 2014

Od Ame - Jak dołączyłem?

Z tego,co słyszałem,byłem nad potokiem.Woda płynęła wartko i szumiała spokojnie.Miałem tylko nadzieję,że znajdę kogoś w pobliżu.Przeciągnąłem się i jęknąłem ospale.
-Witaj.
Odskoczyłem z przerażenia.Kto nade mną stał?Jak tu się znalazł i od jak dawna tu jest?
-Cześć...
-Widzę,że jesteś sam.-Z głosu zrozumiałem,że to wadera.
Śmieszne.Bardzo.WIDZĘ.Wszystkich to tak śmieszy.Wyprostowałem się i powiedziałem wyniośnle.
-A ja nie.
cisza
Ha!Zamurowało!Uśmiechnąłem się pod nosem.
-c..co?
Westchnąłem i wytłumaczyłem waderze,że nie widzę i tak dalej.To robi się naprawdę nudne.Opowiadanie każdemu swojej historii.
Wadera zaśmiała się i spytała:
-Może chcesz dołączyć do naszej watahy?
Próbowałem ukryć swoje szczęście.Nareczcie dołączę do watahy!ona poprowadziła mnie do innych wilków,przy okazji opowiadając o watasze.W wielkiej(jak usłyszałem echo) jaskini poznałem innych.Wszyscy byli szczęśliwi i radośni.Sam się uśmiechnąłem.Wreszcie mam rodzinę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz