Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

piątek, 28 marca 2014

Od Hope do Catiny, Mack'a i Valixy

Siedziałam w jaskini i ćwiczyłam magię, nagle zobaczyłam Mack'a.
-Mack? Co się stało. -Przyleciał cały zasapany.
-Hope, Catina ona jest w ciąży.
-Co?!
-Tak, kazała jeszcze wezwać Valixy. -Powiedział i zapadła chwila ciszy.
-Chodź! Co tak stoisz?!
-Czekam na ciebie?
Gdy to usłyszałam wystrzeliłam z jaskini jak z procy. Gdy byliśmy w jaskini Valixy szybko ją zawołałam.
-Valixy, Valixy!
-Co się stało? -Powiedziała dość spokojnie.
-Catina jest w ciąży, -Uspokoiłam się. -chodź szybko!
Zmieniła się w smoka, ponieważ to dość daleko i pomyślałam, że tak będzie szybciej.

Wszyscy wsiedli mi na grzbiet i polecieliśmy.
<Któraś z tych osób?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz