Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

piątek, 14 marca 2014

Od Hope do Ross'a - Ja....

-Nie wiem....
-Hope, posłuchaj zostaniesz taka do puch kogoś nie pokochasz.
-Co?! -Krzyknęłam -Ross zraz wrócę- Powiedziałam ze sztucznym uśmiechem - może... -szepnęłam.
Pobiegłam do jaskini.
-Strom, lecimy... -Wsiadłam na smoka  zostawiłam list do Ross'a:

Ross to ja Hope, odleciałam z watahy kiedyś może wrócę....
Jak chcesz to mnie szukaj, wiesz gdzie jestem.
Hope

Ruszyłam w drogę na mym smoku.


Wylondowałam przy jakieś jaskini:


<Rosiu :3 Będziesz mnie szukać?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz