Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

poniedziałek, 31 marca 2014

Od Toli cz. 3

Wszystkie wilki się wystraszyły, biegały w kółko tylko ja nie z panikowałam. Riven powiedziała :trzeba coś zrobić idź do jaskini może się czegoś więcej dowiesz i odeszła. Według jej rozkazu poszłam do jaskini ale nic nie zauważyłam. Później poszłam do źródełka aby zaczerpnąć wody widziałam w odbiciu że ktoś do mnie idzie lekko się zdenerwowałam. Podszedł blisko mnie w chwile później znalazłam się w wodzie krzyczałam do niego: kto mi to zrobiła le widziałam tylko jakiegoś odbiegającego wilka z białą plamką na ogonie. Po chwili wyszłam z wody i się otrząsnęłam zaczęłam się zastanawiać jakiś wilk z jaskini ostrzega naszą watahę o niebezpieczeństwie teraz wepchnięcie do wody to musi być z tym powiązane. Chyba jakaś inna wataha chce nas zniszczyć ale ja do tego nie dopuszczę i inne wilki też. Pobiegłam do watahy i ze zmęczenia zasnęłam.

c.d nastąpi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz