Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

poniedziałek, 31 marca 2014

od Riven do Ame'go i reszty

-Catina jest w ciąży? -Zdziwił się Ame -Ale ty to tak serio?
-A z resztą nie ważne, chodź sam zobacz.
Udaliśmy się w stronę tłumu zgromadzonego przy mojej siostrze.
-Co tam siostrzyczko?
-Wierz chyba będę rodziła.
-Co?! Tak wcześnie?
-Nie, za miesiąc!
-A spoko...
Wtedy Catina zemdlała.
-Catina? Co ci?
-Zemdlała -Odezwał się głos Valixy -przejdź zbadam ją.
Odeszłam spokojnie. Wyszłam z jaskini pobiegłam przed siebie, słyszałam tylko głos Ame'go, a wtedy obudził się we mnie demon.

<Ta czarna>
Gdy nim jestem liczy się tylko to: Śmierć, Ból, Zło i Cierpienie.
<Ame? Jak napiszesz opowiadanie to niech dokończy Catina, bo wtedy będzie rodzić>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz