Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

poniedziałek, 24 marca 2014

Od Toli cz.2

Obudziłam się zobaczyłam nad sobą jakąś wilczyce spytała się co ja tu robię a ja odpowiedziałam goniła mnie jakaś banda wilków. Bez przypadek odkryłam wasze miejsce nie gniewaj się wilczyca odpowiedziała: nie gniewam się a może byś chciała dołączyć do naszej watahy odpowiedziałam: z miła chęciom. Spytałam jak masz na imię a ona odpowiedziała: Riven a ty? odpowiedziałam: Tola. Może znasz Kinde z watahy księżyca odpowiedziała: niestety nie. Byłam zasmucona poszłam go szukać mijały godziny a nigdzie go nie znalazłam wróciłam przed jaskinie nagle spostrzegłam jakiś cień poszłam chociaż się lekko bałam. Weszłam do jaskini chodziłam po niej i nikogo nie zauważyłam nagle coś odbiło się w źródełku tak jakby Kinda podeszłam bliżej a to tylko cień mojego pomocnika. Nigdy się nie pojawiał bez wezwania przeczuwałam że coś się dzieje złego. Wystraszyłam się wyszłam szybko z jaskini coś kazało mi wrócić więc wróciłam nagle pojawił się jakiś wilk którego nie widziałam przekazał mi wiadomość że mam ostrzec moją watahę że coś się stanie złego nic więcej mi nie powiedział i znikł. Pobiegłam szybko ostrzec watahę i odpowiedziałam im cała historię.

CND

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz