Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

piątek, 28 marca 2014

Od Mack'a do Catiny, Hope i Valixy -Ciąża

Obudziłem się rano obok leżała moje ukochana Catina, jeszcze spała.
-Wstawaj kochanie -Zacząłem szturchać Catinę.
-Już wstaje, już -Catina zaczęła się budzić, -Co do jedzenia? -po chwili powiedziała.
-Yyy...Tak właściwie to nie ma, chodź na polowanie.
-Dobrze kochany!
Poszliśmy na polowanie. Zobaczyliśmy sarnę i zaraz się na nią rzuciliśmy.
-Dobre jedzonko -Powiedziałem
-Tak, bardzo -Powiedziała Catina -Ałć! -Po chwili złapała się za brzuch.
-Catina, dobrze się czujesz?!
-Chyba jestem w ciąży... -Padła na ziemię
-Co?!
-Tak, będziemy mieć dzieci, ale proszę wezwiesz Hope i Valixy?
<Catina, Hope, Valixy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz