Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

czwartek, 3 kwietnia 2014

Od Ame'go do Riven

-Okay,Riv.-Przytaknąłem i wadera pobiegła pierwsza.Ruszyłem za nią i myśląc o tej rozmowie.Może powinienem wtedy nic nie mówić?A może właśnie powiedziałem za mało?Zagryzłem wargę i zmarszczyłem brwi.Co się z tobą dzieje Ame?Co się dzieje?Przecież tak niedawno polowałeś z Ise i...było miło?A walka?Nie była bardziej wyczerpująca i męcząca?Może,ale...czułem się....wtedy szczęśliwszy.Wtem wpadłem na plecy wilczycy.Uciszyła mnie,mówiąc,że widzi zdobycz.Bąknąłem "przepraszam" i ustawiłem się za nią.
-Zaraz startujemy.-szepnęła radośnie.Mruknąłem i wtedy ona wyskoczyła przy okazji budząc mnie z zamyślenia.
-Ame!-wykrzyknęła.
-Tak,tak!-odkrzyknąłem i pobiegłem w stronę zapachu ofiary.Po chwili rzuciliśmy się na sporego,dorosłego jelenia.Nagle on wyswobodził się z uścisku i uciekł,a ja dostałem kilka razy kopytem w pysk.
-Ame!Chodź!-zawołała alfa ze śmiechem,goniąc znów zwierzę.Otrzepałem się i pobiegłem w stronę jej śmiechu.
Po kilku minutach jeleń leżał już na ziemi,bezpowrotnie nieruchomy.Słyszałem,jak wadera zabiera się do jedzenia,po chwili i ja zacząłem jeść.Syci postanowiliśmy odpocząć.
-Riven.-powiedziałem powoli.-Ja...przepraszam za to rozkojarzenie rano.
-Dlaczego przepraszasz?-spytała radośnie.
-Nie wiem.-powiedziałem cicho chyląc głowę.Musiałem się nieźle zaczerwienić.Zacząłem dłubać pazurem w ziemi.Ta cisza trwała zbyt długo,ale żadne z nas jej nie przerwało.
-Czy...lubisz kwiaty?-spytałem po chwili niepewnie.
<Riv?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz