Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

czwartek, 3 kwietnia 2014

Od Riven do Yume'go

Jego pytanie mnie trochę zaskoczyło. "Czy je mu się podobam?!" -Pomyślałam niepewna.
-Tak bardzo.
-To zaczekaj.

***

Wrócił Ame.
-Te kwiaty...One są dla ciebie...Ładne?
-Dla mnie, są śliczne, a ty... -Przysunęłam się bliżej- Nic nie widzisz?
-Tak, ale proszę nie karz mi opowiadać mojej historii.
-Jestem twoją dłużniczką, ty pomogłeś mi pokonać Itachi'ego. Teraz ty zobaczysz...
Ustawiłam się wprost na przeciwko niego przysunęłam mój pysk blisko jego, by lekko się stykały.
-Zamknij oczy -Rozkazałam
-A teraz otwórz i co?
-... -Zaniemówił

<Ame? Zdjęcie jest to nie bedzie widać, że jet tak mało :P>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz