Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

piątek, 4 kwietnia 2014

Od Yume'go do Riven

Coś się we mnie zagotowało.
-Musimy je odnaleźć Riven!-wykrzyknąłem zdenerwowany.Przecież ona...ona musi mieć serce!To niemożliwe.
-Yume...jeżeli chcesz mi pomóc...-powiedziała po chwili powoli.
-Jasne,że chcę!Co to za pytanie!-wykrzyknąłem i wstałem szybko.-Możemy teraz,za chwilę,już,albo później.-Łapy zaczęły mi dygotać ze zdenerwowania.
-Yume,spokojnie.-położyła mi łapę na plecach i spokojnie wstała.Jej niebieskie oczy błyszczały niczym niebo pełne gwiazd.Popatrzyła się w niebo.Słońce już kładło się spać i nadchodziła ciemna noc.
-Nie dzisiaj.Jest za późno.-powiedziała spokojnie i westchnęła.Przymrużyła oczy.Chwilę staliśmy w ciszy,a ja się wahałem,czy do niej podejść,czy może zostać na miejscu.Nagle zobaczyłem,że po policzku wadery spływa łza.
-Riven!-jęknąłem i podbiegłem do niej.
-Wszystko dobrze.-powiedziała z lekkim uśmiechem na pysku.Objąłem ją łapami i przytuliłem.
-Obiecuję,że znajdziemy twoje serce.-szepnąłem i poczułem,jak łzy napływają mi do oczu.-Obiecuję.
<Riv?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz