Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

czwartek, 3 kwietnia 2014

Od Riven do Ame'go.

Ame poszedł padłam jak placek na ziemię i zasnęłam.

***Rano***

Wstałam.
-O rany...Jak się nie wyspałam... -Ziewnęłam ospale.
-Jak ja wyglądam... -Miałam potargany cały pióropusz.
Poszłam nad jeziorko się umyć i czegoś napić. Nad jeziorkiem spotkałam Ame'go.
-Hej, Ame.
-Hej
-Gdzie Ise? Myślałam, że będzie z tobą.
-Ise? Jaka Ise?
-Myślałam, że ci się podoba.
-A ta Ise! Tak, tak...!
-Coś mi tu nie gra? Hmm...? O co chodzi? -Mówiłam próbując złamać Ame'go.
-Nie nic... -Spierał się próbują nie patrzeć mi prosto w oczy.
-Ame? -Próbowałam mu czytać w myślach, ale jeśli nie spojrzy mi w oczy nic z tego.
-Przestań! -Warkną z wyraźnym nie zadowoleniem.
-Dobra, uspokój się! Chodź jestem głodna upolujemy coś.
<Ame?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz