Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

niedziela, 6 kwietnia 2014

Od Riven do Yume'go

Moje łzy kapały na moją białą, lśniącą sierść, ale nie wiem czy to ze szczęścia, że mam przy sobie kogoś takiego jak Yume czy ze smutku, że mogę go urazić. Czułam jak mnie szczerze przytula, a wtedy szepnęłam.
-Dziękuje... -Zapadła chwila ciszy.
Księżyc był w pełni, aż chciały się zawyć. Puściłam z uścisku Yume'go i zamrugałam oczkami.
-Pozwolisz? -Zapytałam, Yume kiwną głową.
Wzięłam oddech i ile sił zawyłam. Moje wycie niosło się z wiatrem. Po chwili przyłączył się do mnie Yume i zawył niepewnie, tak jak by się bał jak ja zareaguje. Nasze wycia złączyły się w jedno głośne. Moje wycie zaczęło ucichać, jak i jego. Pomrugałam, zbliżając mój pysk blisko jego, chciałam żeby Yume skupił się na moich oczach. Kiedy był wlepiony we mnie pomyślałam "Warto spróbować" i pocałowałam go... Czułam się szczęśliwa jak nigdy. Odsunęłam się.
-Ja... Przepraszam... -Zrobiłam się czerwona i skuliłam się. -To może ja już pójdę...
Pobiegłam ile sił do mojej jaskini.
-Czekaj! -wołał Yume, ale i tak go nie słyszałam.

*Rano*

Wstałam i pobiegłam do jaskini Yume'go.
-Wstawaj śpiochu! -Zaczęłam szturchać basiora.

<Yume?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz