Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

wtorek, 15 kwietnia 2014

Od Yume'go do Flo -Co z nami będzie?

Łzy napłynęły mi do oczu.Byłem taki przerażony,gdy Flo mnie nie poznała.Z jej rudobrązowej sierści skapywała woda.Ja też stałem się mokry przytulając się do niej.
-Wszystko jest dobrze.
Po kilku minutach odsunęliśmy się od siebie.
-Kocham cię jak nikt nikogo nie kochał.-szepnąłem i pocałowałem w nos,przez co ona zachichotała.
-Powinniśmy wracać.-szepnąłem patrząc się na niebo,które powoli zakrywała ciemna płachta.Wadera przytaknęła i ruszyliśmy.Nagle wpadłem na wspaniały pomysł.
-Poczekaj chwilkę.-powiedziałem i pocwałowałem w krzaków.Złapałem najpiękniejsze kwiaty i uplotłem z nich wianek.
-To dla ciebie.Wspaniała korona dla mojej ukochanej królowej.-położyłem łagodnie wiosenny prezent na głowie Flo.Ona się zaśmiała i liznęła mnie po policzku.jako,że przez burzę oddaliliśmy się od watahy,tak teraz widzieliśmy spomiędzy krzaków jaskinię Alf.Odwróciłem sie w stronę wadery i przytrzymałem ją łapą.
-Flo.-westchnąłem i zaczęła trząść mi się noga.-Kocham cię najbardziej na świecie i chcę,abyś zrozumiała,że będę za tobą łaził do końca mego życia.
Ona się zaśmiała,ale ja wcale nie skończyłem.
-Możesz nie wiedzieć,ale w moich rodzinnych stronach każda para,która była pewna wzajemnej miłości do siebie organizowała tak zwany ślub.Czy mógłbym być tak zaszczycony i otrzymać od ciebie odpowiedź:Czy zechciałabyś zostać moją waderą na dobre i na złe,czy zechciałabyś,abyśmy urządzili ślub?
<Flo?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz