Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

wtorek, 15 kwietnia 2014

Od Floreen do Yume'go -Trans Burzy

Byłam szczęśliwa jak nigdy. Patrzyłam wciąż na basiora. Nagle na mój nos spadła kropelka.
-Zaczyna kropić - powiedział Yume.
Niebo zasłoniło się chmurami. To już nie był deszczyk, ale ulewa. Nagle na niebie zobaczyłam światełko i gapiłam się w nie.
-Flo! -krzyczał basior, ale ja się nie ruszyłam wpatrywałam się w niebo.
Coś kazało mi iść w stronę światła. Rozłożyłam swoje czarne skrzydła i poderwałam się do lotu.
W sobie ciągle krzyczałam "Yume, pomocy!", ale moje ciało chciało czego innego.
Parę minut później rozpętała się burza. Miotało mną, ale nadal leciałam. Nagle trafił we mnie piorun. Zaczęłam opadać na ziemię.

***

Zaczęłam powoli otwierać oczy.
-Flo! -krzykną szczęśliwy basior przytulając mnie.
-Łapy przecz ode mnie i jaka Riven?!
-Floreen... Ty mnie nie pamiętasz? - z oka Yume'go poleciała łza.
Potrząsnęłam głową i od tknęłam się z transu.
-Yume? Yume!
-Flo! -krzykną uradowany i przytulił mnie.
-Kocham cię... -wyszeptałam opierając się o ramie basiora.
Uśmiechną się.
<Yume? Sorki, że nie pisałam, ale nie miałam czasu :)>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz