Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś! Dołącz do nas już dziś!

czwartek, 3 kwietnia 2014

Od Yume'go do Riven

Faktycznie,zaniemówiłem.Nagle przede mną znów pojawił się magiczny świat pełen kolorów.A ze mną nos w nos stykała się najśliczniejsza wadera świata.Cała biała niczym śnieg,z niebieskimi oczami głębokimi jak morze.
-Riven....ja...-zająknąłem się.Nie mogłem uwierzyć w moje szczęście.
-Dziękuję.-szepnąłem rumieniąc się.Widzę!Ja widzę!Krzyczałem w środku siebie z radości.
-Proszę.-powiedziała i odsunęła mokry nos.Trochę mnie to zasmuciło,ale podążyłem za alfą.
-Nie wiedziałem,że masz takie moce.-zagaiłem po chwili patrząc się w jej piękne oczy.
-Czasami sama jestem zaskoczona siłą moich zaklęć.-powiedziała i uśmiech wpełzł jej na pysk.Chwilę szliśmy w ciszy,a ja upajałem się pięknem świata,który dzięki niej widzę.Wreszcie odważyłem się znów na nią zerknąć.Pod oczami widniały dwa czarne paski,a z pleców wyrastały ciemne pióra."Jest wspaniała!"zachwyciłem się.
-Zastanawiałaś się kiedyś nad spacerem po plaży?-spytałem,ale po chwili zacząłem żałować,że wyskoczyłem,ot tak.Popatrzyła się na mnie pytająco.
-Znaczy...nic...ja...pomyłka..?-skuliłem uszy i schowałem ogon pod siebie.
-Plaża?-spytała wesoło.Przytaknąłem niepewnie.
-Wiesz...o zachodzie słońca musi wyglądać przepięknie.Co o tym myślisz?-wyprostowałem się,ale nadal byłem niepewny.
<Riv?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz